کری‌خوانی تراکتوری‌ها بعد از حذف پرسپولیس؛ خداحافظ رقیب! +عکس

باشگاه تراکتور پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی، با انتشار پوستری کنایه‌آمیز، به رقیب سنتی خود کری خواند.

کری‌خوانی تراکتوری‌ها بعد از حذف پرسپولیس؛ خداحافظ رقیب! +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، تراکتور پس از عبور از پرسپولیس در دیداری نفس‌گیر و طولانی، واکنش خود را تنها به زمین مسابقه محدود نکرد و در فضای رسانه‌ای نیز به این پیروزی پرداخت.

این دیدار که بیش از سه ساعت به طول انجامید، پس از تساوی یک-یک در وقت‌های قانونی و اضافه، در نهایت با برتری ۸ بر ۷ تراکتور در ضربات پنالتی به پایان رسید تا سرخ‌پوشان تبریزی راهی مرحله بعدی جام حذفی شوند.

پس از پایان مسابقه، باشگاه تراکتور با انتشار پوستری برای اعلام نتیجه بازی، به پرسپولیس طعنه زد.

در این پوستر، تراکتوری‌ها با اشاره به نتیجه پنالتی‌ها نوشتند: «خداحافظ رقیب. نخبگان آسیا، لیگ و حذفی؛ مسیر ما ادامه دارد.»

این کُری‌خوانی رسانه‌ای در ادامه شادی بازیکنان تراکتور پس از بازی بود و باشگاه تبریزی در صفحه رسمی خود نیز با اشاره به حذف پرسپولیس از جام حذفی و عدم حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی، کنایه‌هایی را متوجه رقیب تهرانی کرد.

ارسال نظر