نادری تراکتور را ۱۰ نفره کرد

محمد نادری در وقت‌های اضافه با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا تراکتور ادامه بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.

نادری تراکتور را 10 نفره کرد

به گزارش هفت ورزشی، محمد نادری، مدافع چپ تراکتور، در جریان وقت‌های اضافه از زمین مسابقه اخراج شد تا تیمش ادامه بازی را ۱۰ نفره دنبال کند.

نادری که در دقیقه ۲۷ کارت زرد اول را دریافت کرده بود، پس از گل تساوی پرسپولیس در لحظات پایانی و کشیده شدن بازی به وقت‌های اضافه، در دقیقه ۱۰۴ با دریافت کارت زرد دوم از داور اخراج شد و تراکتور را در شرایط دشواری قرار داد.

ارسال نظر