هواداران تراکتور روی تیفوی خود چه نوشتند؟

هواداران تراکتور پیش از آغاز دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس با بنری خاص، فضای ورزشگاه را تحت تاثیر قرار دادند.

هواداران تراکتور روی تیفوی خود چه نوشتند؟

به گزارش هفت ورزشی ، در جریان دیدار امروز تراکتور و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، هواداران تیم تراکتور پیش از شروع مسابقه با بنری جالب و معنادار به استقبال این بازی رفتند.

روی این بنر جمله «ما را نشمارید، بی‌شماریم» نقش بسته بود؛ پیامی که نشان‌دهنده شور، اتحاد و حضور پررنگ هواداران تبریزی در این دیدار حساس بود.

این حرکت، حال‌وهوای ویژه‌ای به ورزشگاه بخشید و بازتاب قابل توجهی در میان تماشاگران و فضای رسانه‌ای داشت.

ارسال نظر