درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ؛ سهمیه ما را در تبریز بدهید

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ، خواستار رعایت و صیانت از سهمیه هواداران این تیم در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور شد.

درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ؛ سهمیه ما را در تبریز بدهید

به گزارش هفت ورزشی ، پرسپولیس و تراکتور روز پنج‌شنبه، ۲۷ آذر از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور در ورزشگاه یادگار امام روبه‌روی هم قرار می‌گیرند.
باشگاه پرسپولیس با توجه به این امر، نامه‌ای را برای سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد و در جریان آن خواستار شد؛ سهمیه ۱۰ درصدی هواداران پرسپولیس و سکوهای در نظر گرفته شده برای آن و همچنین سهمیه میهمان در جایگاه ویژه چه در زمان بلیت فروشی و چه در جریان ورود تماشاگران و برگزاری مسابقه محترم شمرده شود و این سهمیه از سوی سازمان لیگ فوتبال و ناظر مسابقه محافظت گردد.

ارسال نظر