استقبال آتشین خرم‌آبادی‌ها از استقلال با منور و پرچم‌های آبی!

هواداران استقلال در خرم‌آباد با تجمع پرشور و روشن کردن منورها، ورود آبی‌پوشان به این شهر را به صحنه‌ای ویژه تبدیل کردند.

استقبال آتشین خرم‌آبادی‌ها از استقلال با منور و پرچم‌های آبی!

به گزارش هفت ورزشی ، پس از فرود هواپیمای استقلال در خرم‌آباد، اعضای این تیم راهی هتل محل اقامت خود شدند اما در بدو ورود با استقبال گسترده و پرشور هواداران روبه‌رو شدند.

ازدحام جمعیت به حدی بود که با وجود تمهیدات امنیتی و نصب داربست در ورودی هتل، بازیکنان به سختی و با همراهی نیروهای انتظامی وارد محل اقامت شدند.

هواداران استقلال تنها به حضور ساده اکتفا نکردند و با روشن کردن منورهای رنگی، در دست داشتن پرچم‌های آبی و پوشیدن پیراهن تیم محبوب‌شان، فضایی کاملا فوتبالی و هیجانی ایجاد کردند؛ استقبالی که نشان داد آبی‌ها در خرم‌آباد هم از حمایت پرشور هواداران برخوردارند.

ارسال نظر