رحمتی: قول میدهیم برای سه امتیاز بجنگیم؛ هواداران برگ برنده ما هستند
سرمربی خیبر خرمآباد با اشاره به انگیزه بالای شاگردانش، از آمادگی کامل تیمش برای تقابل با استقلال و ثبت شبی خاطرهانگیز در ورزشگاه تختی خبر داد.
به گزارش هفت ورزشی ، مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار خیبر خرمآباد مقابل استقلال، با تأکید بر روحیه جنگندگی تیمش گفت: استقلال یکی از پرافتخارترین تیمهای آسیاست اما ما امسال تیمی جوان، نترس و مردمی ساختهایم که در هر بازی با تمام توان میجنگد. هدف ما فقط خوشحال کردن مردم خرمآباد است.
سرمربی خیبر درباره وضعیت بازیکنانش توضیح داد: در بازی قبل چند بازیکن مصدوم داشتیم که یکی دو نفر به تمرینات برگشتهاند اما طاهرخانی قطعاً به این بازی نمیرسد و وضعیت عیسی مرادی به نظر پزشکان بستگی دارد. خوشبختانه سایر بازیکنان از نظر بدنی و ذهنی در شرایط خوبی هستند.
رحمتی با اشاره به نقش هواداران گفت: هر تیمی که به خرمآباد میآید، میداند با چه فضای سختی روبهرو میشود. حمایت هواداران ما انگیزه مضاعفی به بازیکنان جوان تیم میدهد و امیدوارم فردا با تمرکز بالا شروع کنیم و در پایان سربلند باشیم.
او در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنانم برای غرور یک شهر و یک قوم میجنگند. از هواداران میخواهم مثل همیشه با احترام به تیم حریف کنار ما باشند. ما هم قول میدهیم تمام توانمان را بگذاریم تا یک شب خوب و خاطرهانگیز را برای آنها رقم بزنیم.