رقابت شانه‌به‌شانه گیتی‌پسند و مس سونگون در هفته هجدهم!

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال با بردهای مهم گیتی‌پسند و مس سونگون برگزار شد و این دو تیم همچنان کورس قهرمانی را نفس‌گیر دنبال می‌کنند.

رقابت شانه‌به‌شانه گیتی‌پسند و مس سونگون در هفته هجدهم!

به گزارش هفت ورزشی ، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز برگزار شد و در مهم‌ترین دیدارها، دو مدعی اصلی قهرمانی یعنی گیتی‌پسند و مس سونگون بار دیگر مقابل رقبا به برتری رسیدند تا رقابت در صدر جدول همچنان فشرده باقی بماند.

گیتی‌پسند با پیروزی ۳-۱ مقابل شهرداری ساوه، موفق شد جایگاه خود را در صدر جدول حفظ کند و با ۴۶ امتیاز هفته را به پایان برساند.

در سوی دیگر، مس سونگون نیز عملکردی مقتدرانه داشت و با نتیجه ۶-۲ پالایش نفت بندرعباس را شکست داد تا با ۴۳ امتیاز همچنان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده گیتی‌پسند باقی بماند.

در دیگر نتایج این هفته، گهرزمین سیرجان با پیروزی ۳-۰ برابر عرشیا شهر قدس در رده سوم جدول ایستاد. همچنین تیم‌های پایین‌جدول همچنان شرایط دشواری را پشت سر می‌گذارند؛ جایی که جوادالائمه شهرکرد با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار دارد و شهرداری ساوه نیز با ۱۰ امتیاز رتبه سیزدهم را در اختیار دارد.

تمام نتایج هفته هجدهم:

مس سونگون ۶ - ۲ پالایش نفت بندرعباس

بهشتی‌سازه گرگان ۳ - ۳ پالایش نفت شازند

گهرزمین سیرجان ۳ - ۰ عرشیا شهر قدس

شهرداری ساوه ۱ - ۳ گیتی‌پسند

فولاد هرمزگان ۱ - ۲ پردیس قزوین

پالایش نفت اصفهان ۱ - ۲ سن‌ایچ ساوه

جواد الائمه شهرکرد ۱ - ۲ فولاد زرند ایرانیان

ارسال نظر