استقلال صفر-پرسپولیس صفر؛ دربی امیدها هم برنده نداشت!

دربی امیدهای تهران امروز در ورزشگاه امام‌رضا برگزار شد و مانند دربی بزرگسالان، بدون گل و با تساوی به پایان رسید.

استقلال صفر-پرسپولیس صفر؛ دربی امیدها هم برنده نداشت!

به گزارش هفت ورزشی ، دربی امیدهای پایتخت امروز از ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه امام‌رضا برگزار شد و در نهایت همانند جدال تیم‌های بزرگسالان، برنده‌ای نداشت.

دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس در یک مسابقه فشرده، با نتیجه صفر-صفر خاتمه یافت تا این نسخه از دربی نیز بدون فتح دروازه‌ها به پایان برسد.

ارسال نظر