یک پرسپولیسی سرپرست استقلال شد!
با استعفای کیوان بابادی، بهنام ابوالقاسمپور بازیکن سابق تیم ملی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال خوزستان منصوب شد.
به گزارش هفت ورزشی ، با استعفای کیوان بابادی از مدیریت باشگاه استقلال خوزستان، بهنام ابوالقاسمپور، معاون این باشگاه و بازیکن سابق فوتبال ایران، به عنوان سرپرست جدید منصوب شد.
رییس هیاتمدیره باشگاه در گفتوگو با خبرنگاران اعلام کرد: «با استعفای کیوان بابادی موافقت شد و ضمن قدردانی از زحمات ایشان، مسئولیت تیم به آقای بهنام ابوالقاسمپور سپرده میشود.»
ابوالقاسمپور که سابقه بازی در تیم ملی را دارد، پیشتر در حوزههای مدیریتی همچون شهرداری تهران و باشگاه سایپا فعالیت کرده و از پیشکسوتان شناختهشده فوتبال ایران به شمار میرود.
ابراهیم نصیرنیا نیز پس از شکست تیمش مقابل خیبر خرمآباد، درباره وضعیت فنی گفت: «از امیر خلیفهاصل حمایت میکنیم. او تیم خوبی ساخته و امروز هم شایسته باخت نبودیم.»