پرسپولیس از استقلال شکایت کرد!
پس از مصدومیت یک هوادار پرسپولیس در دربی ۱۰۶، باشگاه پرسپولیس علیه رفتار خطرناک برخی تماشاگران به کمیته انضباطی شکایت کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، درپی مصدوم شدن یکی از هواداران پرسپولیس در بازی این تیم مقابل استقلال، مدیران پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع دهند و علیه اقدامات خطرناک برخی تماشاگران شکایت رسمی ثبت کنند.
دربی 106 که در اراک برگزار شد با نتیجه صفر - صفر به پایان رسید.