غیبت سه بازیکن استقلال در دیدار مقابل ملوان

سه بازیکن استقلال به دلیل مصدومیت و مسائل انضباطی دیدار حساس مقابل ملوان را از دست می‌دهند.

غیبت سه بازیکن استقلال در دیدار مقابل ملوان

به گزارش هفت ورزشی ، استقلالی‌ها در حالی خود را مهیای دیدار حساس مقابل ملوان می‌کنند که ۳ آبی‌پوش در این مسابقه تیم ساپینتو را همراهی نمی‌کنند.

مهران احمدی و داکنز نازون، دو بازیکنی که دربی ۱۰۶ را به دلیل مصدومیت از دست دادند، در بازی فردا نیز غایب خواهند بود.

احمدی طی روزهای گذشته تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال کرده و به کارهای گروهی تیم اضافه نشده، نازون هم بعد از مصدومیت در اردوی تیم ملی هائیتی هنوز به شرایط مسابقه نرسیده است.

از طرفی عارف آقاسی که به دلایل انضباطی توسط ریکاردو ساپینتو از استقلال کنار گذاشته شده، در دیدار با ملوان حضور نخواهد داشت.

ارسال نظر