قلی‌زاده دوباره نیمکت‌نشین شد!

وینگر ایرانی لخ پوزنان در دیدار مقابل کراکوویا باز هم از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد و بازی را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

قلی‌زاده دوباره نیمکت‌نشین شد!

به گزارش هفت ورزشی ، در آغاز دور برگشت لیگ استراکلاسا لهستان و در چارچوب هفته هجدهم این رقابت‌ها، تیم لخ پوزنان از ساعت ۱۷:۱۵ امروز مقابل کراکوویا قرار می‌گیرد؛ مسابقه‌ای که در آن علی قلی‌زاده بار دیگر در ترکیب اصلی دیده نمی‌شود و بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

قلی‌زاده چهار روز پیش در جام حذفی لهستان مقابل پیاست گلیویتسه در ترکیب ثابت قرار داشت، اما پیش از آن در لیگ به‌عنوان بازیکن جانشین برابر ویسلا پلوک به میدان رفت؛ روندی که امروز نیز ادامه یافته است.

وینگر ایرانی لخ پوزنان که فصل گذشته در بازی برگشت مقابل کراکوویا یک پاس گل ثبت کرده بود، امیدوار است در صورت ورود به زمین بتواند تأثیرگذار ظاهر شود و ششمین بازی فصل خود را تجربه کند.

لخ پوزنان اکنون با ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و در صورت کسب پیروزی برابر کراکوویا می‌تواند چند پله در جدول صعود کند.

ارسال نظر