ستاره استقلال بازی مقابل ملوان را از دست داد!

استقلال چهارشنبه در دیداری خانگی به مصاف ملوان می‌رود و چند بازیکن این تیم غایب خواهند بود.

ستاره استقلال بازی مقابل ملوان را از دست داد!

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال استقلال چهارشنبه 19 آذر ماه در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف ملوان بندر انزلی می‌رود.

مهران احمدی هافبک استقلال نیز دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و یکی از غایبان این تیم در بازی با ملوان خواهد بود.

البته احمدی در تلاش است خود را به بازی‌های پیش روی استقلال برساند.

نازون نیز دیگر بازیکن استقلال است که بازی مقابل ملوان را از دست داده است.

ارسال نظر