بیانیه تاجرنیا پس از دربی: استقلال همچنان مدعی اصلی قهرمانی است! +عکس

مدیرعامل استقلال پس از تساوی در دربی، با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از تلاش باشگاه برای تقویت تیم در نیم‌فصل خبر داد.

بیانیه تاجرنیا پس از دربی: استقلال همچنان مدعی اصلی قهرمانی است! +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، علی تاجرنیا، مدیرعامل استقلال، پس از تساوی این تیم مقابل پرسپولیس در دربی پایتخت، با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توییتر به شرایط تیم واکنش نشان داد.

او در این پیام نوشت:

«#استقلال اصلی‌ترین مدعی قهرمانی است؛ اما همچنان به تقویت تیم در نیم‌فصل نیاز داریم.
در تلاش هستیم که پنجره بسته را باز کنیم.
در این صورت شانس هم در مقابل ما تسلیم خواهد شد.»

ارسال نظر