در فاصله دو ساعت تا آغاز دربی؛ ظرفیت تکمیل شد/ به ورزشگاه نروید، جا نیست!

در فاصله دو ساعت مانده به آغاز دربی تهران، ظرفیت ورزشگاه اراک تکمیل شده و جایی دیگر برای ورود هواداران نیست.

در فاصله دو ساعت تا آغاز دربی؛ ظرفیت تکمیل شد/ به ورزشگاه نروید، جا نیست!

به گزارش هفت‌‌ورزشی ، ورزشگاه امام خمینی اراک امروز میزبان مهمترین بازی فوتبال باشگاهی ایران است. در فاصله دو ساعت مانده به آغاز شهرآورد، ورزشگاه کاملا پر شده و جایی برای ورود هواداران تازه وجود ندارد. برای بازی امروز 9هزار بلیط فروخته شده و تماشاگران دو تیم به صورت 50-50 در ورزشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

هواداران خانم هم در ورزشگاه حضور دارند و برخی از هواداران که از شب گذشته به اراک آمده‌اند با وجود سرمای زیاد، خودشان را به محل برگزاری بازی رساندند.

ارسال نظر