اسکوچیچ: فشار آوردیم اما نتیجه نگرفتیم

سرمربی تراکتور پس از تساوی بدون گل برابر استقلال خوزستان تاکید کرد تیمش در نیمه نخست برتر بود اما از موقعیت‌هایش استفاده نکرد.

اسکوچیچ: فشار آوردیم اما نتیجه نگرفتیم

به گزارش هفت ورزشی ، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی بدون گل تراکتور مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار کرد تیمش در نیمه نخست نمایش قابل قبولی داشته اما بی‌دقتی در استفاده از موقعیت‌ها مانع از تغییر نتیجه شده است.

سرمربی تراکتور گفت: «نیمه اول کاملاً رضایت‌بخش بود. پرس مؤثر داشتیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم. استقلال خوزستان تمام ۴۵ دقیقه اول در فاز دفاعی بود اما متأسفانه فرصت‌هایی که ایجاد کردیم تبدیل به گل نشد؛ اگر آن توپ‌ها به گل می‌نشست، جریان بازی کاملاً تغییر می‌کرد.»

ارسال نظر