اوسمار ویرا با استوری انگیزشی به استقبال دربی رفت! +عکس

سرمربی پرسپولیس در آستانه دربی تهران یک استوری انگیزشی منتشر کرد.

اوسمار ویرا با استوری انگیزشی به استقبال دربی رفت! +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس، امروز با انتشار یک استوری در اینستاگرام توجه هواداران را جلب کرد.

او تصویری از حضور خود در باشگاه را منتشر کرد و روی آن نوشت: «سخت کار کن، سخت‌تر تمرین کن»؛ پیامی که نشان می‌دهد سرخ‌ها با تمام تمرکز خود را برای یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل آماده می‌کنند.

پرسپولیس روز جمعه ۱۴ آذر در دربی تهران به مصاف استقلال خواهد رفت.

ارسال نظر