تکرار شرایط فصل گذشته؛ دربی دوباره با یک هتل مشترک

دربی جمعه در اراک در حالی برگزار می‌شود که به‌دلیل کمبود هتل، دو تیم و تیم داوری مانند فصل گذشته در یک محل اقامت خواهند داشت.

تکرار شرایط فصل گذشته؛ دربی دوباره با یک هتل مشترک

به گزارش هفت ورزشی ، روز جمعه از هفته دوازدهم لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال دربی را در شهر اراک برگزار می کنند.

اعضای دو تیم هر کدام به صورت جداگانه روز پنجشنبه راهی اراک می شوند.

نکته قابل توجه این است که به دلیل کمبود هتل مناسب در اراک اعضای دو تیم و همچنین داوران و ناظر مسابقه همگی در هتل امیرکبیر اقامت خواهند کرد.

فصل گذشته هم دربی رفت دو تیم در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار شد و برای همان دربی هم اعضای دو تیم در یک هتل مستقر شده بودند.

مسابقه دو تیم روز جمعه ساعت ۱۵ و در حضور ۸۶۰۰ تماشاگر برگزار می شود.

ارسال نظر