دربی سرخابی با ۸۶۰۰ تماشاچی؛ تماشاگران استقلال و پرسپولیس آب رفتند

دربی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه امام خمینی (ره) با حضور ۸۶۰۰ تماشاگر برگزار می‌شود که ۱۶۰۰ بلیت آن به بانوان اختصاص دارد.

دربی سرخابی با ۸۶۰۰ تماشاچی؛ تماشاگران استقلال و پرسپولیس آب رفتند

به گزارش هفت ورزشی ، براساس تصمیم کمیسیون امنیت ورزش استان مرکزی، دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه امام خمینی (ره) با حضور ۸۶۰۰ هوادار برگزار خواهد شد.

این اقدام در راستای مدیریت جمعیت و رعایت اصول ایمنی صورت گرفته است.

از مجموع بلیت‌های عرضه شده، ۱۶۰۰ بلیت ویژه بانوان در نظر گرفته شده که به طور مساوی میان دو تیم تقسیم شده است؛ هر تیم ۸۰۰ تماشاگر زن در ورزشگاه خواهد داشت.

همچنین ۷۰۰۰ بلیت برای آقایان در نظر گرفته شده که سهم هر تیم ۳۵۰۰ نفر خواهد بود.

با اعلام مسئولان برگزاری مسابقه، حضور هواداران به صورت دقیق و کنترل‌شده انجام خواهد شد تا هم تجربه‌ای جذاب برای تماشاگران رقم بخورد و هم مسائل امنیتی و انتظامی رعایت شود.

ارسال نظر