سخنگوی باشگاه پرسپولیس محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که علی بازگشا، سخنگوی باشگاه پرسپولیس، با دستور موقت تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت محروم شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس محروم شد

به گزارش هفت ورزشی ، با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، علی بازگشا سخنگوی باشگاه پرسپولیس با دستور موقت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال تا اطلاع ثانوی محروم شد.

این تصمیم در ادامه برخوردهای اخیر کمیته انضباطی با عوامل باشگاه‌ها صادر شده است.

ارسال نظر