ابلاغیه جدید کمیته انضباطی؛ مدیران سرخابی تا اطلاع ثانوی خانه‌نشین شدند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور حکمی فوری، سه نفر از عوامل رسانه‌ای و مدیریتی باشگاه‌های لیگ برتری را تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت محروم کرد.

ابلاغیه جدید کمیته انضباطی؛ مدیران سرخابی تا اطلاع ثانوی خانه‌نشین شدند!

به گزارش هفت ورزشی ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با صدور ابلاغیه‌ای اعلام کرد سه نفر از فعالان رسانه‌ای و مدیریتی فوتبال ایران با دستور موقت تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت محروم شده‌اند.

طبق این اعلام، مدیر رسانه‌ای تیم شمس‌آذر قزوین، اینانلو عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس و مهدی واعظی مدیر رسانه باشگاه استقلال مشمول این حکم هستند و تا پایان بررسی پرونده‌ها اجازه فعالیت رسمی در حوزه فوتبال را ندارند.

این دستور موقت کمیته انضباطی دقایقی قبل صادر شد.

ارسال نظر