استقلال با برد پرگل و صدرنشینی، نیم‌فصل را به پایان رساند

تیم فوتسال استقلال در هفته پایانی دور رفت مرحله اول لیگ دسته اول، با برتری مقتدرانه مقابل تیپ ۳۷۷ نزاجا مشهد به تعطیلات رفت و صدر جدول را حفظ کرد.

استقلال با برد پرگل و صدرنشینی، نیم‌فصل را به پایان رساند

به گزارش هفت ورزشی ، شاگردان محمدرضا حیدریان عصر امروز در سالن غدیر تهران با ارائه نمایشی هجومی، مهمان خود را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دادند.

آبی‌پوشان نیمه نخست را با برتری ۲ بر صفر به پایان رساندند و در نیمه دوم نیز سه بار دیگر دروازه حریف را گشودند تا در نهایت با اختلاف سه گل پیروز شوند.
گل‌های استقلال در این دیدار را حمیدرضا رَه‌انجام (۳ گل)، سجاد سرباز و ابوالفضل حیدری به ثمر رساندند.

استقلال با این پیروزی، مجموع امتیازات خود را به ۱۶ امتیاز از ۶ بازی رساند و به‌عنوان تیم صدرنشین ، دور رفت مرحله اول لیگ دسته اول را به پایان برد.

ارسال نظر