رزمی: داور از ترس پنالتی ما را نگرفت!

قاسم رزمی، مربی تیم شمس‌آذر قزوین، پس از شکست مقابل پرسپولیس اظهار کرد که داور تحت فشارهای احتمالی تصمیم‌گیری قرار داشته است

رزمی: داور از ترس پنالتی ما را نگرفت!

به گزارش هفت ورزشی ، قاسم رزمی مربی تیم شمس آذر پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: «به نظر من داور به‌خاطر محرومیتی که قبلا داشته، جرات اعلام پنالتی را نداشت. ترسید تصمیمش اشتباه باشد و با هجمه بزرگی از سوی هواداران پرسپولیس و حتی فدراسیون روبه‌رو شود. به همین دلیل جرات پنالتی گرفتن را نداشت.»

رزمی درباره عملکرد فنی تیمش نیز توضیح داد:
«اگر بازی‌های قبلی ما را دیده باشید، متوجه می‌شوید که شمس‌آذر فوق‌العاده فوتبال بازی می‌کند. ما همیشه موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم و یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر هستیم. امروز توپ‌های ما تبدیل به گل نشد، اما مطمئن باشید تیم ما بسیار بهتر از چیزی است که امروز دیده شد.»

ارسال نظر