رجب‌زاده از هدایت پارس جنوبی جم برکنار شد

باشگاه پارس جنوبی جم پس از ناکامی‌های اخیر، مهدی رجب‌زاده را از هدایت تیم کنار گذاشت.

رجب‌زاده از هدایت پارس جنوبی جم برکنار شد

به گزارش هفت ورزشی ، مهدی رجب‌زاده پس از ثبت نتایج ضعیف در هفته‌های اخیر، از سمت سرمربیگری پارس جنوبی جم برکنار شد.

در دیدار امشب برابر مس کرمان که با حواشی داوری، اعلام یک ضربه پنالتی به سود پارس و اخراج چهار بازیکن مس همراه بود، تیم رجب‌زاده نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و برابر حریف به پیروزی برسد؛ نتیجه‌ای که در نهایت منجر به پایان کار او روی نیمکت پارس جم شد.

ارسال نظر