فریادهای وحید رضایی بر سر داور بازی با پرسپولیس؛ واگذارت می‌کنم به خدا!

سرمربی شمس‌آذر قزوین پس از شکست ۲ بر یک مقابل پرسپولیس، هنگام خروج داور از زمین با اعتراض شدید نسبت به قضاوت او کرد.

فریادهای وحید رضایی بر سر داور بازی با پرسپولیس؛ واگذارت می‌کنم به خدا!

به گزارش هفت ورزشی ، پس از پایان دیدار شمس‌آذر و پرسپولیس که با نتیجه ۲ بر یک به سود سرخ‌پوشان تمام شد، وحید رضایی سرمربی شمس‌آذر به‌شدت از عملکرد تیم داوری گلایه‌مند بود.

او در لحظه‌ای که احمد محمدی داور مسابقه زمین را ترک می‌کرد، با صدای بلند اعتراضش را مطرح کرد و خطاب به او گفت: «واگذارت می‌کنم به خدا.»
این واکنش تند رضایی در حالی رقم خورد که او معتقد بود برخی تصمیمات داوری در نتیجه نهایی مسابقه تاثیرگذار بوده است.

ارسال نظر