اعتراض پرسپولیس به انتخاب داور محروم برای بازی با شمس آذر قزوین

اعتراض سرپرست روابط عمومی پرسپولیس به انتخاب داور بازی تیمش با شمس‌آذر، جنجال‌ساز شد.

اعتراض پرسپولیس به انتخاب داور محروم برای بازی با شمس آذر قزوین

به گزارش هفت ورزشی، اعتراض علیرضا بازگشا، سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، نسبت به انتخاب داور دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر در هفته یازدهم لیگ برتر توجه‌ها را جلب کرده است.

بازگشا در واکنش به اعلام داوران این دیدار در یک استوری نوشت: «چطور داوری که یک سال محروم بود، حالا به میدان برگشته است؟!»

او اشاره کرد که این داور پیش از این مسئولیت اتاق VAR فینال جام حذفی را بر عهده داشت و به دلیل تخلفات مختلف به مدت یک سال از قضاوت محروم شده بود.

حالا حضور وی در دیدار پیش‌روی پرسپولیس باعث تعجب و نگرانی مسئولان باشگاه شده است.

ارسال نظر