یحیی در محاصره تیز هوشان! +عکس
دانشآموزان مدارس استعدادهای درخشان اهواز در بازدید از ورزشگاه فولاد، دیداری صمیمی با یحیی گلمحمدی داشتند و با سرمربی فولاد عکس یادگاری گرفتند.
به گزارش هفت ورزشی ، جمعی از دانشآموزان دوره دوم مدارس استعدادهای درخشان اهواز با حضور در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان، ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مجموعه، ملاقات گرم و صمیمانهای با اعضای تیم فولاد داشتند.
آنها با شور و هیجان از زمین چمن، رختکن، سالن بدنسازی و دیگر بخشهای مجموعه ورزشی دیدن کردند و با پرسشهای کنجکاوانه خود فضایی آموزشی و پرانرژی ایجاد کردند.
اوج این بازدید لحظهای بود که نوجوانان با یحیی گلمحمدی روبهرو شدند و در فضایی دوستانه، سلفی خاطرهانگیزی با سرمربی فولاد گرفتند؛ صحنهای که با لبخند و هیجان همراه شد و برای دانشآموزان به یادگاری ارزشمند تبدیل گشت.
باشگاه فولاد با تأکید بر اهمیت ارتباط با نسل جوان، حضور این دانشآموزان تیزهوش را الهامبخش و نشانهای از پیوند ورزش با تلاش، انگیزه و آیندهسازی دانست.