ستاره ایتالیایی الدحیل، بازی با تراکتور را از دست داد

مارکو وراتی با دریافت سومین کارت زرد خود در لیگ نخبگان آسیا، از حضور در دیدار حساس الدحیل برابر تراکتور محروم شد.

ستاره ایتالیایی الدحیل، بازی با تراکتور را از دست داد

به گزارش هفت ورزشی ، مارکو وراتی، ستاره ایتالیایی الدحیل، با دریافت سومین کارت زرد فصل خود در لیگ نخبگان مقابل الاتحاد، دیدار بعدی تیمش در لیگ نخبگان آسیا برابر تراکتور را از دست داد.

وراتی دقیقه ۹ این مسابقه و تنها چند لحظه پس از اخطار عادل بولبینا، با کارت زرد داور جریمه شد؛ کارتی که در کنار اخطارهای قبلی‌اش مقابل الوحده امارات و الاهلی عربستان، او را سه کارته و محروم کرد.

الدحیل اول دی ماه میهمان تراکتور در تبریز خواهد بود و بسیاری منتظر حضور وراتی در ایران بودند، اما محرومیت او این سفر را منتفی کرد.

نکته قابل توجه اینکه هافبک سابق پاری‌سن‌ژرمن پیش از این نیز در بازی برابر الغرافه از زمین اخراج شده بود و حالا در جمع خشن‌ترین بازیکنان فصل الدحیل قرار گرفته است.

ارسال نظر