حضور زنان پرسپولیس در جمع حامیان اهدای عضو

بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال زنان پرسپولیس در حرکتی انسان‌دوستانه با تکمیل مدارک لازم، به انجمن اهدای عضو کشور پیوستند.

حضور زنان پرسپولیس در جمع حامیان اهدای عضو

به گزارش هفت ورزشی، در اقدامی فرهنگی و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، اعضای تیم فوتبال زنان پرسپولیس به جمع حامیان اهدای عضو کشور ملحق شدند. کلیه بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم با حضور در مراسمی که به میزبانی پرسپولیس برگزار شد، فرم‌های مربوط به اهدای عضو را تکمیل کرده و عضویت خود در این انجمن را ثبت کردند.

این برنامه با پیگیری و هماهنگی عوامل اجرایی تیم زنان پرسپولیس شکل گرفت. در این مراسم، محمد انصاری مشاور مدیرعامل و مجید مختاری مسئول فرهنگی باشگاه نیز حضور داشتند. همچنین پیراهن تیم که به امضای همه بازیکنان رسیده بود، به‌عنوان یادبود و نمادی از این اقدام نوع‌دوستانه به انجمن اهدای عضو اهدا شد.

ارسال نظر