نعمتاف: تراکتور تکستاره ندارد، همهشان خطرناک اند!
بازیکن نسف قارشی با تمجید از کیفیت تراکتور تاکید کرد که تیمش برای گرفتن سه امتیاز و خوشحال کردن هواداران با تمام توان به میدان میرود.
به گزارش هفت ورزشی ، عبدالواحد نعمتاف، بازیکن تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان، در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور گفت این مسابقه برای تیمش اهمیت ویژهای دارد و آنها برای خوشحال کردن هوادارانشان تنها به کسب پیروزی فکر میکنند.
او در خصوص اینکه کدام بازیکن تراکتور میتواند برای دروازه نسف خطرناکتر باشد، توضیح داد: «ما خطر را فقط در یک بازیکن نمیبینیم. تراکتور تیمی قدرتمند است و خط دفاع ما باید نسبت به تمام بازیکنان این تیم دقت کامل داشته باشد.»
نعمتاف همچنین درباره عملکرد احتمالی خودش در مسابقه فردا گفت: «اگر قسمت باشد، مطمئناً از من یک بازی سطح بالا خواهید دید.»