نامه پرسپولیس به کمیته انظباطی در پی اظهارات استقلالی‌ها

باشگاه پرسپولیس پس از اظهارات ساپینتو و بیژن طاهری درباره برنامه‌ریزی بازی‌ها، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نامه‌ای رسمی ارسال کرد.

نامه پرسپولیس به کمیته انظباطی در پی اظهارات استقلالی‌ها

به گزارش هفت ورزشی ، پیش از دیدار استقلال مقابل پادیاب خلخال، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال نسبت به زمان‌بندی مسابقات پیش از دربی اعتراض کرد و عنوان کرد که پرسپولیس فرصت بیشتری برای استراحت دارد.
اظهارات بیژن طاهری و اعتراض علنی
همچنین بیژن طاهری در مصاحبه‌ای اعلام کرد که لغو بازی تراکتور و پرسپولیس در جام حذفی منصفانه نبوده است و به نوعی اعتراض استقلال نسبت به شرایط مسابقات علنی شد.
واکنش پرسپولیس
این موضع‌گیری‌ها باعث شد باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند و خواستار رسیدگی به این اظهارات شود.

پرسپولیسی‌ها در این نامه تاکید کردند که هیچ نقشی در لغو دیدار با تراکتور نداشته‌اند و برای آماده‌سازی دیدارهای پیش رو باید با بازی‌های دوستانه و تمرینات تدارکاتی، تیم را در شرایط مسابقه قرار دهند.

ارسال نظر