از این آتش غمگینم/ واکنش باشگاه نساجی به آتش سوزی جنگل‌های هیرکانی

آتش سوزی در جنگل های هیرکانی کماکان ادامه دارد.

از این آتش غمگینم/ واکنش باشگاه نساجی به آتش سوزی جنگل‌های هیرکانی

به گزارش هفت ورزشی، باشگاه نساجی مازندران به آتش سوزی در جنگل های هیرکانی واکنش نشان داد.

رسانه رسمی نساجی این تصویر و متن را منتشر کرد:

آتش، زبانه می‌کشد بر جان سبز مازندران و هر درخت سوخته، داغی است بر دل تک‌ تک همه‌ی ایرانیان…
اندوه این خاکسترها، فریادی خاموش است که در سینه هر دلسوزی به غمی عمیق بدل می شود…

ارسال نظر