حضور چشمگیر دختران خوزستانی در شهرآورد اهواز

شهرآورد اهواز با حضور گسترده دختران خوزستانی رنگ‌وبوی خاصی گرفت و جایگاه بانوان در ورزشگاه شهدای فولاد بار دیگر به شکلی کم‌نظیر پر شد.

حضور چشمگیر دختران خوزستانی در شهرآورد اهواز

به گزارش هفت ورزشی ، بازی استقلال خوزستان و فولاد در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ شنبه اول آذر در ورزشگاه شهدای فولاد آغاز شد و یک بار دیگر شاهد استقبال پرشور هواداران دختر خوزستانی بود.

همانند دیدار فولاد برابر پیکان، بانوان در این مسابقه نیز حضوری پررنگ داشتند و دو جایگاه ویژه برای هواداران خانم دو تیم اختصاص یافت. حضور پرچم‌های قرمز فولاد و آبی استقلال، فضای ورزشگاه را متفاوت و چشم‌نواز کرده بود.

در حالی که فولادی‌ها از حمایت گسترده هواداران مرد نیز برخوردار بودند، تعداد تماشاگران استقلال خوزستان کمتر به نظر می‌رسید؛ اما شور و انرژی هواداران زن جلوه‌ای ویژه به این شهرآورد داده بود.

ارسال نظر