امیر دریادار محمد سلطان‌آبادی قائم مقام ملوان شد

قائم‌مقام جدید باشگاه ملوان انتخاب و معرفی شد.

امیر دریادار محمد سلطان‌آبادی قائم مقام ملوان شد

به گزارش هفت ورزشی ، با اعلام باشگاه ملوان بندرانزلی، از قائم‌مقام باشگاه ملوان به صورت رسمی رونمایی شد.

با اعلام پژمان نوری مدیرعامل باشگاه، امیر دریادار دوم محمد سلطان‌آبادی به سمت قائم‌مقام مدیرعامل باشگاه ملوان منصوب شد.

امیر دریادار سلطان‌آبادی، بازنشسته نیروی دریایی ارتش، پیش از این در چهار سال اخیر معاون نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش بوده است. همچنین وی سابقه مدیریت ورزشی در تیم‌های مختلف ورزشی ارتش را در کارنامه دارد.

ارسال نظر