کنایه تند نیوشا مرادبخش پس از پیروزی استقلال در جام حذفی! +عکس
پس از پیروزی استقلال در جام حذفی، نیوشا مرادبخش با انتشار استوری کنایهآمیز، نسبت به رفتار رقبا واکنش نشان داد.
به گزارش هفت ورزشی ، نیوشا مرادبخش، بازیکن تیم هندبال استقلال و همسر مهدی واعظی سرپرست رسانهای باشگاه استقلال، پس از پیروزی آبیها در جام حذفی با انتشار یک استوری به حواشی رقبا کنایه زد.
او در متن استوری خود نوشت: «تکتیراندازهایتان را نیاوردید و نتیجه همین شد» و تاکید کرد که «هر کاری کردید، اما باید بدانید ما به این رفتارها عادت کردهایم و به شما نمیبازیم، دمتون گرم».