کنایه پادیاب خلخال به داور پس از باخت مقابل استقلال +عکس
پادیاب خلخال پس از باخت به استقلال، با انتشار بنری به تصمیمات داوری اعتراض کرد.
به گزارش هفت ورزشی ، باشگاه پادیاب خلخال پس از شکست برابر استقلال، با انتشار بنری شامل تصویر داور مسابقه، به تصمیمات داوری اعتراض کرد.
در کپشن این بنر آمده است: «شایسته برد بودیم؛ اما حقمان باخت نبود.» این اقدام باشگاه پادیاب نشاندهنده نارضایتی شدید بازیکنان و هواداران از قضاوت داور در دیدار حساس جام حذفی است.
و نکته جالب لوگو باشگاه استقلال بر روی سینه داور است که توجه هواداران را جلب کرد.