چمن فاجعه‌بار تختی دوباره دردسرساز شد؛ استقلال روی مین می‌رود!

کمتر از نیم ساعت مانده به آغاز دیدار استقلال و پادیاب، چمن ناهموار ورزشگاه تختی دوباره به چالش اصلی دو تیم تبدیل شده است.

چمن فاجعه‌بار تختی دوباره دردسرساز شد؛ استقلال روی مین می‌رود!
به گزارش هفت ورزشی، در شرایطی که کمتر از نیم ساعت تا شروع دیدار استقلال و پادیاب خلخال در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی باقی مانده، چمن ورزشگاه تختی تهران نشان از سخت بودن کار بازیکنان استقلال و پادیاب خلخال می دهد.
ورزشگاهی که برای استقلال، آخرین بار میزبان بازی شاگردان ریکاردو ساپینتو برابر چادرملو اردکان بود که همان زمان هم کادرفنی و بازیکنان هر دو تیم اعتراض زیادی به کیفیت پایین چمن آن داشتند و با گذشت دو ماه از آن دیدار، هیچ تغییری در کیفیت چمن صورت نگرفته است.
آخرین وضعیت ورزشگاه تختی را از لنز هفت ورزشی مشاهده کنید:
عکاس:محمدرضا صفرپور
ارسال نظر