تمرینات استقلال از سر گرفته شد!

اعتصاب ۱۷ روزه بازیکنان استقلال خوزستان که به‌دلیل مشکلات مالی شکل گرفته بود، با پرداخت بخشی از مطالبات پایان یافت و بازیکنان امروز به تمرینات بازگشتند.

تمرینات استقلال از سر گرفته شد!

به گزارش هفت ورزشی ، اعتصاب طولانی‌مدت بازیکنان استقلال خوزستان سرانجام پس از ۱۷ روز پایان یافت و اعضای تیم امروز (۲۶ آبان) بار دیگر به تمرینات بازگشتند. بازیکنان این تیم که در اعتراض به مشکلات مالی و عدم دریافت مطالبات پنج‌ماهه خود تمرینات را تعطیل کرده بودند، پس از آنکه بخشی از وعده‌های مالی عملی شد، تصمیم به بازگشت گرفتند.

در نهایت با پرداخت ۲۵ درصد از مطالبات، فعلا بحران به شکل موقت مدیریت شد و بازیکنان فعالیت خود را از سر گرفتند. استقلال خوزستان اکنون تمرکز خود را روی دیدار مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان گذاشته و آماده ورود به این بازی حساس می‌شود.

ارسال نظر