کاظمی ناجی فولاد و گل محمدی

پیروزی فولاد در ضربات پنالتی مقابل چادرملو!

تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری دوستانه برابر چادرملو اردکان پس از تساوی ۱–۱ در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی با نتیجه ۴–۳ به پیروزی رسید.

پیروزی فولاد در ضربات پنالتی مقابل چادرملو!

به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال فولاد خوزستان در دیداری دوستانه که برای آماده‌سازی در تعطیلات فیفا دی برگزار شد، برابر چادرملو اردکان به پیروزی رسید.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر، چادرملو اردکان، به میدان رفتند. این مسابقه در سه وقت ۳۰ دقیقه‌ای برگزار شد و در پایان وقت قانونی با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت. فولاد با گل محمدعلی کاظمی روی ارسال دقیق ساسان انصاری بازی را به تساوی کشاند.

پس از پایان وقت‌های قانونی، دو تیم برای تعیین برنده به ضربات پنالتی رفتند که فولاد با برتری ۴ بر ۳ موفق شد میدان را ترک کند.

فولاد خوزستان طبق برنامه در مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی، روز اول آذرماه باید در اهواز به مصاف استقلال خوزستان برود.

ارسال نظر