پایان اعتصاب استقلال؛ آبی‌ها از فردا تمرین می‌کنند!

پس از چند روز اعتصاب به دلیل عدم پرداخت مطالبات، بازیکنان استقلال خوزستان تصمیم گرفتند فردا به تمرینات بازگردند.

پایان اعتصاب استقلال؛ آبی‌ها از فردا تمرین می‌کنند!

به گزارش هفت ورزشی ، بازیکنان استقلال خوزستان که طی روزهای گذشته در اعتراض به پرداخت‌نشدن مطالبات خود از حضور در تمرینات خودداری کرده بودند، قرار است از فردا (یکشنبه) بار دیگر تمریناتشان را در اهواز از سر بگیرند.

این اعتصاب پس از شکست این تیم مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر آغاز شد و بازیکنان تأکید داشتند تا زمان مشخص‌نشدن وضعیت مالی باشگاه، وارد زمین تمرین نخواهند شد. با این حال، طبق برنامه اعلام‌شده، تمرینات تیم فردا در زمین شرکت ملی نفت انجام می‌شود.

مدیران باشگاه استقلال خوزستان نیز در تلاش هستند تا حداقل قسط نخست قرارداد بازیکنان-به ارزش حدود ۳۰ میلیارد تومان-را هرچه سریع‌تر پرداخت کنند تا آرامش به تیم بازگردد.

استقلال خوزستان روز جمعه در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی باید به مصاف فولاد خوزستان برود؛ دیداری که در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر