تاکید پرسپولیسی ها به برگزاری دربی در اراک؛ به شیراز نمی رویم

در حالی که شایعاتی درباره تغییر محل دربی پایتخت مطرح شده، پرسپولیس همچنان بر میزبانی اراک اصرار دارد.

تاکید پرسپولیسی ها به برگزاری دربی در اراک؛ به شیراز نمی رویم

به گزارش هفت ورزشی ، هفته گذشته باشگاه پرسپولیس رسماً اعلام کرد دیدار حساس و سنتی این تیم با استقلال در تاریخ ۱۴ آذر در شهر اراک برگزار خواهد شد.

در ابتدا گزینه‌هایی مانند مشهد و شیراز نیز برای میزبانی در نظر گرفته شده بودند، اما پس از بررسی‌ها و تصمیم‌گیری مدیران باشگاه، اراک به عنوان محل نهایی انتخاب شد.

با این حال، از صبح امروز شایعاتی درباره احتمال تغییر ورزشگاه به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌های انجام شده نشان می‌دهد مسئولان پرسپولیس همچنان تاکید دارند تا این بازی در اراک برگزار شود.

گفته می‌شود اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی تیم، نیز تمایل دارد مسابقه در اراک انجام شود و با توجه به شرایط فعلی، تغییر مکان بسیار بعید به نظر می‌رسد.

ارسال نظر