بازگشت موسی جنپو از دبی؛ از فردا در تمرین استقلال!
موسی جنپو پس از چند روز غیبت و سفر به دوبی، فردا به تهران برمیگردد تا با حضور نزد کادر فنی و تیم پزشکی استقلال روند آمادهسازی خود را از سر بگیرد.
به گزارش هفت ورزشی ، موسی جنپو، وینگر خارجی استقلال که طی دو روز اخیر در تمرینات این تیم غایب بود، قرار است فردا (شنبه) به تهران برگردد و خود را در اختیار کادر فنی قرار دهد.
تمرینات استقلال این روزها با حضور بازیکنانی برگزار شد که در اردوی تیم ملی هستند و از میان نفرات خارجی، تنها موسی جنپو غایب بود. این بازیکن مالیایی همچنان دوران مصدومیت خود را پشت سر میگذارد و برخلاف انتظار در تمرینات شرکت نکرد. او طی روزهای گذشته برای پیگیری روند درمانی و ریکاوری، سفری کوتاه به دبی داشت.
طبق اعلام یکی از نزدیکان تیم، جنپو فردا به تهران بازمیگردد و پس از حضور در محل تمرین، به کادرفنی معرفی خواهد شد. همچنین پس از بررسی وضعیتش توسط تیم پزشکی، برنامه آمادهسازی اختصاصی او برای بازگشت به میادین آغاز میشود.