بعد از پیروزی پرگل برابر استقلال خوزستان

برزیل نه! اوسمار و دستیارانش برای تفریح به دُبی رفتند

اوسمار ویرا سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی برابر استقلال خوزستان تصمیم گرفت به جای برزیل به امارات سفر کند!

برزیل نه! اوسمار و دستیارانش برای تفریح به دُبی رفتند

به گزارش هفت ورزشی ، تیم پرسپولیس در اولین روزی که سرمربی برزیلی خود را لب خط و کنار نیمکت می دید توانست استقلال خوزستان را با نتیجه 3 برصفر شکست دهد.

اوسمار ویرا تصمیم گرفت پس از این برد شیرین و در فیفادی، تمرینات تیمش را 3 روز تعطیل کند.

در حالی که اعلام شد اوسمار ویرا در تعطیات سه روزه تهران را ترک نکرده است خبردار شدیم او به همراه تولدو و جولیانو والی دستیاران هموطن خود به جای سفر به برزیل به دبی سفر کرده اند تا استراحت و تفریح کنند!

تمرینات پرسپولیس برای بازی حذفی مقابل تراکتور تبریز از روز سه شنبه هفته جای مجددا استارت خواهد خورد.

ارسال نظر