ادعای مدیرعامل تراکتور؛ بازی مقابل پرسپولیس با حضور هواداران است
مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد دیدار حساس این تیم برابر پرسپولیس در جام حذفی با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
به گزارش هفت ورزشی، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: دیدار تراکتور و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور هواداران برگزار میشود.
سعید مظفریزاده اظهار داشت: بر اساس پیگیریهای انجامشده از سوی باشگاه تراکتور، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی قبلی را اصلاح کرده و دیدار حساس دو تیم تراکتور و پرسپولیس (در جام حذفی) با حضور هواداران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: با اصلاح انجامشده، بازی جام حذفی تراکتور و پرسپولیس با حضور پرشور هواداران برگزار میشود و بازی برگشت دو تیم در لیگ برتر، طبق رأی قبلی بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.