گلمحمدی: حضور بانوان در ورزشگاه روح تازهای به فولاد بخشید!
یحیی گلمحمدی، سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان ضمن ابراز خرسندی از حضور بانوان در ورزشگاه، گفت این اتفاق باعث ایجاد شور و انرژی در تیمش شده است.
به گزارش هفت ورزشی ، یحیی گلمحمدی، سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی تیمش برابر پیکان در نشست خبری گفت:
از حضور بانوان در ورزشگاه بسیار خوشحال هستم؛ اتفاقی مثبت که به فضای استادیوم شور و انرژی تازهای بخشید. اگر بانوان حضور نداشتند، شاید این میزان هیجان و حمایت را نمیدیدیم. از تمام کسانی که زمینهساز این اتفاق خوب شدند، تشکر میکنم و مطمئنم با حضور آنها تیم فولاد قدرتمندتر خواهد شد.
او در ادامه افزود:
دیدار مقابل پیکان یکی از سختترین بازیهای ما در این فصل بود. پیکان تیمی منسجم و پرتلاش است و به همین دلیل کار راحتی نداشتیم. با این حال، بازیکنانم عالی ظاهر شدند و نشان دادند که معنای واقعی جنگیدن تا لحظه آخر چیست.