کرمانشاهی: من آزاری برای کسی ندارم!

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس از تعیین تکلیف ورزشگاه میزبان دیدار داربی تهران طی روزهای آینده خبر داد.

کرمانشاهی: من آزاری برای کسی ندارم!

به گزارش هفت ورزشی ، رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی سه‌برصفر این تیم مقابل استقلال خوزستان درباره محل برگزاری داربی تهران اظهار کرد:
«تا دو تا سه روز آینده تکلیف ورزشگاه میزبان داربی مشخص خواهد شد. آقای اوسمار باید نظر نهایی را در این زمینه اعلام کنند.»

او درباره برخی حاشیه‌ها پیرامون نقش خود در انتخاب ورزشگاه نیز گفت:
«من واقعا آزاری برای کسی ندارم و نمی‌دانم چرا رسانه‌ها انگشت‌شان روی من است. همه تصمیم‌ها در چارچوب باشگاه و با هماهنگی کادر فنی گرفته می‌شود.»

ارسال نظر