از تهدید تا حضور در میدان؛ استقلال خوزستان آماده دیدار با پرسپولیس

بازیکنان استقلال خوزستان پس از چند روز اعتصاب به‌دلیل مشکلات مالی، تصمیم گرفتند برای دیدار مقابل پرسپولیس راهی تهران شوند.

از تهدید تا حضور در میدان؛ استقلال خوزستان آماده دیدار با پرسپولیس

به گزارش هفت ورزشی، بازیکنان تیم استقلال خوزستان به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات شان از روز شنبه تمرین نکرده اند و با انتشار استوری هم اعلام کردند تا حل نشدن مسایل مالی نه تمرین می کنند و نه مسابقه اما در نهایت بازیکنان و کادرفنی این تیم به نتیجه رسیده اند که مقابل پرسپولیس بازی کنند و ساعت 19 امشب از اهواز به تهران سفر می کنند تا روز جمعه ساعت 16:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل پرسپولیس به میدان بروند.

پیش از این صحبت هایی در خصوص احتمال برگزار نشدن این مسابقه به دلیل نیامدن استقلال خوزستان به تهران در رسانه ها مطرح شده بود.

ارسال نظر