عذرخواهی رسمی باشگاه خاتون بم از پرسپولیس +عکس

باشگاه خاتون بم با انتشار بیانیه‌ای رسمی، ضمن تأکید بر احترام به باشگاه پرسپولیس و هوادارانش، رفتار یکی از بازیکنان خود را غیرحرفه‌ای و خودسرانه توصیف کرد.

عذرخواهی رسمی باشگاه خاتون بم از پرسپولیس +عکس

به گزارش هفت ورزشی ، پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران، در واکنش به حواشی اخیر دیدار برابر پرسپولیس زنان، با انتشار بیانیه‌ای رسمی از هواداران این باشگاه عذرخواهی کرد.

در این بیانیه آمده است: «رفتار خودسرانه و غیرحرفه‌ای یکی از بازیکنان که موجب ناراحتی هواداران پرسپولیس شد، به هیچ وجه مورد تایید باشگاه خاتون بم نبوده و نخواهد بود. مجموعه خاتون بم تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی به کار خواهد گرفت.»

باشگاه خاتون بم همچنین در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: «خط‌مشی این باشگاه همواره بر احترام به ارکان فوتبال استوار بوده و در مسیر حرفه‌ای‌سازی فوتبال زنان ایران، ارتقای سواد رسانه‌ای بازیکنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.»

ارسال نظر