حمله دروازه بان سرخ ها به ستاره ای که به پرسپولیس گل زد! +عکس
پس از کریخوانی جنجالی بازیکن استقلالی تیم خاتون بم مقابل پرسپولیس، دروازهبان تیم زنان پرسپولیس، با انتشار پستی تند در فضای مجازی به این رفتار واکنش نشان داد.
به گزارش هفت ورزشی ، تیم فوتبال زنان پرسپولیس در هفتههای اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. شاگردان مریم آزمون در دو دیدار متوالی برابر ملوان بندرانزلی و خاتون بم شکست خوردند تا همچنان از بحران نتیجهگیری خارج نشوند.
در دیدار مقابل خاتون، فاطمه گراییلی که از هواداران استقلال محسوب میشود، با زدن تنها گل بازی شادی گل خاصی انجام داد؛ او مچبند آبی خود را بوسید، عدد چهار را نشان داد و پس از مسابقه نیز در گفتوگویی کریخوانیگونه، نام پرسپولیس را عمداً اشتباه تلفظ کرد.
این رفتار باعث شد سمیرا محمدی، دروازهبان پرسپولیس، در فضای مجازی واکنشی صریح نشان دهد. او در استوری اینستاگرام خود نوشت:
«خدا رو شکر پرسپولیس هست که بعضیا بخوان باهاش اسم نداشتهشونو بیارن رو زبونا!»
![]()
محمدی همچنین با استفاده از هشتگ #پرسپولیس_آبروی_فوتبال_ایران عشق خود را به این تیم نشان داد و به نوعی پاسخ کریخوانی آبیها را داد.
این اتفاق باعث داغتر شدن رقابت سنتی پرسپولیس و استقلال حتی در لیگ فوتبال زنان شده و بازتاب گستردهای در شبکههای اجتماعی داشته است.