استقلال قرارداد با غلامپور را علنی کرد

بهزاد غلامپور با تصمیم ریکاردو ساپینتو بار دیگر به کادر فنی استقلال بازگشت تا تجربه‌اش را در مسیر موفقیت دوباره آبی‌ها به‌کار گیرد.

استقلال قرارداد با غلامپور را علنی کرد

به گزارش هفت ورزشی، یک روز پس از آنکه هفت ورزشی از عقد قرارداد رسمی بهزاد غلامپور و استقلال خبر داد، رسانه رسمی استقلال این قرارداد را علنی کرد.

رسانه رسمی استقلال نوشت: پس از درخواست ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، بهزاد غلامپور که در فصول گذشته سابقه حضور در کادرفنی استقلال را در کارنامه خود داشت، دوباره به جمع استقلالی‌ها اضافه شد.

غلامپور به عنوان عضو کادرفنی استقلال، قهرمانی در لیگ برتر و قهرمانی در سوپرجام را تجربه کرده است.

ارسال نظر